Fredag

Hittade denna hos Marina.. alltid lika kul och göra listor.

Namn
: Katarina Zoric
Född: 1990
Bor: Helsingborg
Gör: Jobbar som tandsköterska i Lund.
Äter till frukost: Knäckebröö' med kaffe
Sminkprodukt jag inte klarar mig utan: hm eyeliner måste det vara 
Modeikon: Tror inte jag har någon
Snyggaste kändiskillen: Måste vara .. wentworth miller och denzel och  brad pitt och ornaldo bloom hahaha
Bär alltid med mig: nycklar, mobil, id och bk! 
Borde verkligen sluta med: platta håret
Käraste ägodelen är: hhmmm är rätt stolt över mobilen haha
Lyssnar helst på: just nu.. john legend
Läser gärna: cosmo! :D
Favoriträtt: hmm ingen spec.
Beställer i baren: Redbullvodka för det mesta
Motto: lev dina drömmar! *kom på den nu ;) * WHAAAYAAGOONNAADOO!
Drömmer om: att resa =)
Webbsidor jag besöker varje dag: Bloggar och FB.


Kommentarer
Postat av: Dejcii

Allt bra me dej annars.. ny blogg ser jag.. !

2009-09-21 @ 21:11:27
URL: http://dejcii.blogg.se/
Postat av: marina!

imnotgonnadonothin hahah

2009-09-22 @ 20:33:43
Postat av: Dejcii

jaha oke ja förstår dig ja har tröttnat på min med.. det var mycket roligare att blogga förut.. nää här händer inte mkt.. va på väla idag så jag är ganska trött nu..sj då? hur går livet efter studenten nu?? puss

2009-09-22 @ 21:56:34
URL: http://dejcii.blogg.se/
Postat av: Dejcii

Jaha oke ... vad härligt du har det då.. jaap i hbg hehe.. jag jobbar fortfarande och har praktik så det är inte mkt som händer.. ides na koncert u subotu?

2009-09-22 @ 22:04:49
URL: http://dejcii.blogg.se/
Postat av: dejcii

pa brat mi je reko da ima viku u åstorpu

2009-09-24 @ 21:27:18
Postat av: Anonym

det är farligt att blanda redbull och vodka!

2009-09-26 @ 23:51:25
Postat av: katarina

Jo jag veet !! kanske därför man mår så dåligt dagen efter haha :P

2009-09-27 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0